torsdag 30 december 2010

24 timmar till.

God kväll.

Är ni rädda för imorgon?

Tänk så är det dags för den jävla kometen att komma nu?

Isåfall har vi bara 24 timmar kvar med livet!

För exakt 1 år sen gjorde jag en to do list 2010.

Men var fan är den?

Så tycker att vi gör en ny!

Jag SKALL ha 75 000:- sparade , för vad vet jag inte.

Jag ska ha en 6pack! i kylen.

Ja tycker det räcker där.

Vi va i väla igår. det gick åt helvete! köpte lite kläder och jag brukar alltid köpa storlek M men dom har gjort M mindre nu?!!?

Jävla stil.

Så fick dra på mig en L istället.

Men mina söta tanter på jobbet sa att L betyder "liten" och S betyder STOR så jag tror på dem faktiskt.

Tror att ungefär 80% som var i Väla igår tror att jag och Emanuel är ett par.

Vi va inne på ticket och leta semester och vi satt rätt så nära varandra och kolla på bilder på olika hotell.

Fan visa kvinnan oss bara rum med dubbelsäng för? vi ska fan ha olika rum nu.

Plus att vi köpte en barnvagn senare men hur många kommer tro att den inte var till oss?

Så vi bestämde att vi skulle vara riktiga män! så vi stack och köpte smällare!

nä nu blir det ett avsnitt house eller 2.

Happy nyttyear!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar