torsdag 9 december 2010

Ett bra tag sen!

Hallihallå de var ett jävla tag sen jag va här!

Sidan är tydligen inte som förr, då va den riktigt grym! visst fick en massa hjälp av några vänninor.

Men ifall ni undrar vad som har hänt på detta år jag inte har bloggat? det är tyvärr hemligt jobbar på ett tophemligt ställe där knappt något folk kikar in. (bara runt (1000-???? om dagen)

Jag har fått massa nya vänner med. Gud va kul tänker ni? naee helvete heller! ni som tyckte jag va fotbollsgalen och en sån riktig fotbollsnörd? ha ha ha säger jag, dessa är kopior av mig! eller jao dom är svenskar meeeeeen mitt jobb är så mkt svenskare än va deras jobb är ha ha ha.

Annars är vi rätt så lika, har även mina gamla vänner kvar iallafall 2 säkra! Ena lämna oss för ett mesigt telefonjobb? "Där han vill tjäna pengar på" Fan gjorde du på vårt jobb? Giriga jävel, och han lova mig att vi skulle träffas fortfarande? eller så här sa han EXAKT:

Astrit jag lovar dig vi kommer att ses precis som vanligt.

jaaaaaaaaa vi har ej umgåtts sen han sluta, så om Markus lovar er något ge han fingret! och köp ej någon telefon av han heller!

Min kära chef ska visst ta en paus från vårt jobb, han har fått en annan tjänst och är borta minst ett år, visst hon som ska ta över är en riktigt pudding och världens sötaste. ( tror ni jag får löneförhöjning nu?) men de jag kommet att sakna med han är hans fina samtal när han ringer och väcker mig.

Klockan är 13.21

Ring ring...

Jag: ja hhhallå

Chefen: men va fan sover du fortfarande albanjävel.

Jag: nej bror jag vilar ögonen bara.

Chefen: e du jävla dum i huvet och sover fram tills nu? fan upp dig blatte och kom hit nu och jobba.

eller..........

kl är 06.45

riiiiiing riiiiiiiing

Jag: tjena big bosss!!!!!

Chefen: va fan gör du uppe? vänta du har inte sovit än eller hur?

Jag: du har mycket rätt min vän!

Chefen: okej men kom hit nu. (väntar lite tills han tror han har lagt på och säger: jävla idiot)

Sen så har vi våra speciella kramar och en tradition att varje gång vi ser en pool är vi som 2 sumobrottare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar