söndag 12 december 2010

Idag är det Lucia.

Skrev att det var Lucia igår? bara en som visste att det är Lucia den 13 tydligen?

Glömde att jag lärde Heléne hur man ställer alarm på mobilen igår! hon ville jag skulle sätta den på 04.30.

Stava jag rätt nu?

Och det gjorde jag, sen visa jag henne hur man aktiverar den. (glömde att ta bort alarmen sen haha)

Så tanten fick en ringande mobil klockan halv 5 på morgonen när hon börjar jobbet klockan halv 14 haha

ja jag vet att jag skrev halv fjorton.

Jobbat 6 dagar i rad är lite seg.

Tänk om hela Sverige hade gett mig en krona?

Tänk om hela Sverige hade donerat 10 spänn till barnen i Afrika? 90 hela miljoner! plus alla polacker och grejer som är här? ja lägg till en nolla.

Lucia är brunett? när fan hände detta? jo visste de förresten.

Frågat en 8 åring om han kan räkna till 1000? skitkul!

Köpte en soppa igår på jobbet men mikron funkade inte! hoppas inte chefen ser den.

Orkar inte blogga mer kanske ska sluta. okej skoja bara ingen panik nu.

Men ska sluta för idag. Puss på dig som läser.




1 kommentar:

  1. Bror ingen komenterar så ka skriver detta så e de ngn som komenterat iaf :D bra va

    SvaraRadera