lördag 11 december 2010

12 December? Glad lucia på dig!

Kom nyss hem från en bragd av fotbollsfans ni vill inte veta vad som hände!

Hade en riktigt lugn dag på jobbet.

Lite för lugnt, just de Hélene var felstavad igen! det ska vara Heléne!

Hade en kines på jobbet, han köpte en juice! och när han hade lite kvar i flaskan och såg fruktköttet fråga han om "dom grejerna skulle vara där?"  jag svara med ett snällt ja!

Killen som i vanliga fall äter katter,hundar,grodor ska klaga på fruktkött?

Är man en fag om man bloggar?

Läste att vår prinsessa är gravid! jätte kul! 100 spänn att dom döper ungen till Astrid.

Skulle hjälpa en tjej att fylla på spolarvätska och kolla varför lampan inte varnar när spolarvätskan är slut!

Sån gentleman som jag är fyllde jag på lite och bad om hennes nycklar så att hon kan gå in i butiken och betala för spolarvätskan medans jag kollar om jag kan fixa lampan.

Så fort jag kommer in i bilen är det 4 brudar i den! om dom va jätte gulliga och sa välkommen in i värmen.

Dom bjöd på lite godis och vi snacka lite, fick en fråga om jag ville följa med till Göteborg!

Visst jag glömde varför jag satt i bilen.

blev riktigt sugen på Toast nu. ha en glad Lucia Dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar