onsdag 15 december 2010

Inte kunnat sova till 4 på morgonen sen vakna 5 för att gå sen till jobbet.

Jobba sen ett par timmar efter det är det personalmöte.

Alltid kul!

Så och nu är mötet slut, vi har fått julklappar och grejer, glada och nöjda så ska en jävla bosnier som är världens mest onödigaste människa till Malmö för han har köpt en soffa för 1 månad sen men han ska hämta den nu.

Naturligtvis jag som är en sådan bra vän,bror,kompis,polare,kamrat ..... ska hjälpa han.

Först till Hbg hämta släpp.

Sen till Landskrona för smarthuvet hade glömt sitt kvitto och grejer. Sa till han att ringa Krille Pille så han skulle med.

Sitter i en bil och den kör i 80? det är ju inte sömnpiller?

Kommer fram till stället och jag va kissnödig, när jag lämna idioterna i typ 45 sekunder! så hade företagets  data kraschat, dom fråga ifall han hade betalt för hela soffan? Och man kan tro att han som har umgåtts med mig i minst 1 000 av 1095 dagar... ni vet man blir som dom man umgås med? ja kunna säga

Ja det hoppas jag verkligen! sen ett litet charmigt skratt som gör att hon blir osäker, sen säga att du har bråttom och har släppet endast i 80 minuter till så att du kan lämna tillbaka den i tid.

Men neeeeeeeeeeeeeeeeeej, KP (krille pille) eller så vad de OB ( onödigaste bosnien) som sa nej vi har ej betald för den.

Så då ska han betala 6800. MEN deras data är ju wskljadhnfljkawhfn.

Så det går endast kontanter och OB har inte kontanter och KP han är svensk och svenskar har pengarna på banken :)

Bara HA(handsome Alban) som har cash men han har bara typ 40 % av summan.

Så ut i Malmö och leta efter en jävla kontantautomat som inte borde va så jävla svårt i Sveriges tredje största stad.

dom 2 första OB hitta dem var ur funktion så jag vill inte skriva var vi var någonstans med en silvrig saab och ett OKQ8 släpp för att ta ut cash.

Sen har man ju FB (facebook) i luren så man ser ett jävla störigt namn som förresten Patrick Ekwall tycker är fräckt!

Conny Lavin? var fan är det fräckt någonstans? en fucking Cunt som vi ska dumpa i en lavin.

Nu kanske ni tycker att jag på dåligt humör? men det är jag inte det var gårdagens dag.

Heej alla allt bra med er?

Själv är det jätte fint. Hemma träffa nyss mamma hon ska laga lasange, är ledig idag lite fotboll på tv sen sova ska jobba morgon på Torsdag.

Känns som inget kan gå fel idag:D



riiiiiiiing riiiiiing det är Conny Lavin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar