söndag 9 januari 2011

jävla start på 2011?

hallååå läget?

 ni som svara nu är inte riktigt friska.

Men va fan är det som händer?

Fåglar kan inte flyga mer?

Fotbollen känner man inte igen längre.

Det värsta av allt Dieseljävlen kostar nu lika mycket som fucking bensinen.

Ni som klagar på att jag inte bloggar för ofta? ni kan nu prenumerera på min blogg.

För endast 499:- om året kan ni få daglig bloggande från mig! Tar endast Cash.

Se det som en försenad julklapp.

Tänkte ansöka som statminster!

Jag kommer göra så att kvinnor inte får köra bil.

Lovar att vi kommer ha runt 30 grader varmt året runt.

Aldrig jobba helg.

minska skatterna till 20% förutom dom jävlarna som har miljoner i lön, dom ska ha 80%

alla bilar som är äldre än 10 år ska bort från landet.

och förbjuda alla franska bilar i landet.

Så ta och rösta på mig.

1 kommentar: