fredag 10 december 2010

Oddsen!

God Kväll!

Har jobbat nu ett tag och ska snart unna mig med ett avsnitt House!

Är lite spelsugen inför imorgon, så jag har lite odds jag vill dela med mig ifall någon vill oddsa emot!

Vem ger mig högst odds på att Bert Karlsson INTE har ätit en Lussebulle än(eller som Hélene säger saffranbullar?)

Hon har visst varit hos Markus och köpt en telefon!?! och inte vilken telefon som helst utan en I-Phone, så nu måste jag bytta telefonjävel.

Fick skäll av henne med, "vem fan kallar du gammal din snorunge" fick kontra med att säga att det absolut inte var jag utan att det va Emanuel som skrev något sådant.

Så klart så trodde hon på mig. men så ska syrianjävlen komma på sin fritid till jobbet och avslöja min perfekta vita lögn.

Hon tyckte jag ska kolla på min stavning? Helené? de ska vara Hélene.

Vi vänder blad och snackar om odds igen.

Jag ger dig 3.25 på att LP vinner Nightcap för typ 15616 gången i rad?

1.55 på att Conny Lavin i Wormo går mållös under hela kvällen.

Bästa klacken?

2.5 FK Besa
2.5 Bosna FF

Wormo top 3?

3 gånger pengarna. borde sätta ditt en nolla efter trean för dom har typ 3 av 10 i teknik? men dom har Conny Lavin en kopia av Hasse Brasse!

Någon blir skadad och går ut på en bår? ja vi säger väll 8 på den.

Ingen spelare från Bosna eller Besa svär åt en domare? eller får ett rött kort?

hmmm jag känner mig snäll idag! du får välja oddsen själv där bara säg en siffra och lägg en 10 du kan bli rik!
men så klart ingen oddsar på det, det är som jimmie åkesson ska hem till Laserturken.

Ni vet den låten: Alla heter Glenn i Göteborg?

Vad sägs som en remix? Alla heter Muhammed i rosengård?

100 gånger pengarna om inte där finns minst 100 stycken.

Någon Jay vann Idol?  Jävla fjortisprogram, vem fan kollar på det.? (FAAAAN att Olle Hedberg åkte ut)

Några Svarta personer i England skulle köpa pizza men fick inte innan ägaren såg cashen.
Dom va fotbollsproffs! Fan är världen på väg?

Nu ska ja fråga sängen efter en dejt.

Ciao

Btw vad hade Jacke(Jacob Gustafsson) gjort utan Facebook? Självmords tankar till max nivå?

Söker ni han på FB så är det han med tecknande figuren som håller up en halsduk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar