onsdag 29 december 2010

snart nyår

God morgon.

Lite kass med uppdatering?

Synd men mina sponsorer har inte godkänt mina krav för att dom är för krävande?

Så Apple, Adidas och Armani jag gör en bloggstrejk! sa jag till dom så nu har jag fått mina krav!

Apple: vill ha ett skal till min Iphone.

Adidas: Skosnöre till mina Nikeskor för dom är helt kassa.

Ärmani: Att dom byter namn på märket typ att dom lägger 2 prickar på sitt A då har jag många "orginala kläder"

Snart nyår? Jag lilla jag ska jobba!

Skulle vara ledig egentligen meeeen har en chef som känner mig så jävla bra så han vet när han ska ringa mig.

TID 11.17 ( Blatten har nu sovit 5.45 timmar, han kan inte tänka klart just nu)

riiiing riiing

Jag: zzzzzzhalllåzzz

Boss: heeeej broooooooor lääääget idaaaag.

Jag: bra bror sj då

Boss: jo de luuuuuuuuugnt, du vill du jobba på freda?

Jag: vilken tid

Boss: ja till 22.00 så hinner du gå ut och festa.

Jag: jaja okej ( tänkte samtidigt festa var mannen?)

Boss: bra du jobbar på torsdag med, du vet den dagen innan fredagen?

Jag: ja jag kan dagarna.

Boss: Ja just det! du kan dagarna men du vet inte vilket år vi lever i.

Jag: klick

Går upp och kissar lite, tar en dusch, går äter lite och dåååååååååååå kommer det upp i mitt huve.

Just det de är Nyår på freda.

Så lite nyårslöften?

1 Jag ska sluta snusa
2 Jag ska sluta med sprit.
3 Jag ska lova sånt som jag kan hålla!

Så vi börjar om.

1 Jag lovar att jag ska på en semester.
2 Jag lovar att jag ska bli så full så jag tror jag är från Ghana.
3 Bli ännu bättre på mitt raggande mina repliker biter bara på killar känns det som.
4 jag lova emanuel att jag skulle vara klar 13.00 och klockan är 12.55

CIAO vi finns på väla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar