lördag 18 december 2010

Julefest!

God Afton!

Är och laddar upp inför en julfest! massa öl är inbjudna.

Spela nyss kort med Borg, jävla fuskare!

Vi är hos en finsk tattare, fast han diskar för första gången i sitt liv tror jag, killen trodde hans diskmaskin va en tvättmaskin så idioten har tvättat sina kläder där.

Tänkte på en sak innan, tror ni dom som är blinda är sura på staten för att dom döva får köra bil? eller får dom köra bil?

Sett svenskar spela fifa? tycker Uefa borde förbjuda dom spela.

Tyvärr så skriver jag inte var julfesten äger rum, är den enda blatten som är bjuden, eller jag bjöd mig själv faktiskt.

Lyssnar på skaka rumpan med Sean Banan just nu.

Känner mig väldigt obekväm här förresten, bara jag som är från Pilängen, har en som bor i Glumslöv, nu är Idioten klar med disken och tvätten, så måste dra får inte sitta här längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar