tisdag 21 december 2010

Seriöst

haajeeeee

Är lika trött som när Homer Simpson rört sig för att hämta fjärisen.

Stör mig på några "nyhetsartiklar"

Spelbolagen chocksänker oddsen på att Viktoria är gravid? NOOO shiiit hur kan ni vara säkra på det? säkert ett inside tips?

Vad jag egentligen tycker: dumma idioter afan hon är. hon är som Monica i Friends, barngalen.

Fredrik Ljungberg vill tillbaka i landslaget! Gud vad kul! Fredde vill komma tillbax, hoppas han tar med sin tupfrilla!

Vad jag egentligen tycker: typ gå och dö eller något och rör aldrig en boll igen.

Så har vi  reklamen som riktigt lurar en?

Redbull ger dig vingar? Var i helvete är vingjävlarna?

Kia en av framtidens bilar! jo visst i vilken jävla .universum?

Ja vi kan hålla på hela dagen så vi tar och byter ämne lite!

Ni som kör bil just nu, om ni inte vågar köra mer än 60km/h så vill jag absolut inte se er på motorvägen. för jag ska inte behöva se att en lastbil köra om en BMW som har över 180 hästar.

Blev riktig sugen på vanila coke! vi hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar