fredag 10 december 2010

Titelös

hello you handsome bastard!

oj ursäkta råka sätta på min webbcam,

Vakna tidigt idag faktiskt! runt 9 vilket är rätt så konstigt och istället för att gå och ta en dusch äta borsta tänderna har jag legat i säng och kollat på House.

Riktigt grym den killen, min nya idol! så Marilyn Monroe släng dig någonstans.

Bara jag som tycker att aftonbladet borde bytta namn till Zlatanbladet? spelar ingen roll om det är midsommar,julafton,bajram,nyår eller den 10 april så ska det stå något om killen? visst respekt till killen men de känns som jag bor granne med han och hur många gillar sina grannar? jag menar dom som kommer och knackar på ens dörr eller ruta för att fråga om man kan sänka lite på volymen?

Hade jag haft en tidmaskin hade jag åkt bak i tiden till han jävlen som uppfann klockan! För då om man kom försenad till jobbet? ja vad skulle kollegan kunna säga?

Helené: ja du är sen!

Emanuel:  jaha varför då?

Helené: jo för solen är över kullen nu och du skulle vart här innan solen kom till kullen!

Tyvärr Emanuel, Helené levde innan klockan kom.

Ska jobba kväll med Helené hela helgen! och vår dag går med att vi snackar skit om män och kvinnor, hon tar så klart kvinnornas sida, och jag MÄNNENS!

Brukar gå sisådär. Hon brukar säga att vi kvinnor är så mycket mer mognare & smartare och att vi män är ejdfhkjhwdkfjskhf, men ändå på något sätt så lurar jag henne varje gång vi jobbar.

Blev riktigt sugen på påskmust plötsligt.

Wesley Snipes i finkan! han ska sitta i 3år för grovt skattebrott. 1000 spänn på han kommer ut inom 2.

När vi ändå snackar om Hollywood, Angelina Jolie & Johnny Depp i samma film? Snacka om Unisex film!

Som Joey säger U and I sex?

Nä tack för idag.






Du är riktigt grym Zlatan (ifall han läser)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar