onsdag 2 mars 2011

Jag i Kungafamiljen!

Hello Love!

Tänkte nyss jag borde få ett eget program i Kanal 5 typ!

Typ istället för big brother så ska jag bo i slottet!

Sen så måste jag dela rum med någon :/

Sköter jag mig fint får jag dela rum med Madeleine!!!

Beter jag mig som en tölp så får jag sova sked med Daniel.

Tror att jag hade kunnat konversera med alla i familjen för utom Viktoria.

Ett par exempel.....

Jag och Kungen

J: annars din jävel!,hörde du har vänstrat lite;)
K: hehe jovars hihi
J: vem va mulaten?
K: hehe en "piga" trodde alla men jag visste hon va en sån där ;)
J: haha din jävla King!

Jag och Madde

J: Hallå Keeex, står du där och smular?
M: Seriöst? kan du ej bättre?
J: Gullet jag hade gift mig med din bror bara för att vara släkt med dig!
M: mhhhm någon har kollat på Fresh Prince i bel air?
J: Du jag säng nu!
M: Den va ny!

en knytnäve kom in mot mitt ansikte.

Jag och Daniel

J: hallå din bög
D: va vad? vadå bög? jag är inte bög?
J: inte? fan e du så jävla tråkig då för, men seriöst hur fick en sån ful jävel som du en prinsessa?
D: Huuuur vågar du vara så oförskämd mot mig!
J: Kolla in idioten, berätta nu innan jag snor dina "armani" brillor och berätta hur du fick bruden, för om du får henne så kommer madde vilja ha mig diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiireeeeeekt.
D: Vakter ta bort den här tölpen från min syn.
J: idiot vakterna får inte röra sig.

dom kunde visst röra sig :/

Hade inte du kollat? hade nog varit en succé!

Förresten läste att Hovet vill ha mer pengar?

För att "paret" har mycket engagemang nu framöver?

kommer ta han jävla Daniel och sopa golvet med han, just de han äger ett gym han vet säkert hur jag kan få magrutor riktigt snabbt..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar