söndag 20 mars 2011

kärlek?

holaaaaaaaaaa

läget e hur fint som helst.... tror jag har blivit kär! personen heter David Luiz!

han får mig hel igen.

okej då börjar vi!

när kan man se sig själv i ett förhållande?

eller kan man bara känna det?

Ett exempel.

Första dejten, du tar på dig jeans en skjorta eller flashig t-shirt.

Vad snackar man om?

Har ett exempel faktiskt! du snackar inte om din moster som bor 10 minuter från er för hon bryr sig verkligen inte!
Du ska ej snacka om hur galen du är i ett fotbollslag och att varje gång dom spelar så kan ni absolut inte ses.snacka i telefon eller smsa.

andra exemplet har jag fått uppleva! hon trodde inte på mig tills hon klev in i mitt rum.

Vad du skall snacka om?

Bara henne, vad hon äskar, vad hon hatar och absolut inget om dig! frågar hon vad du heter i efternamn ska du ej säga: får du veta när vi gifter oss! lite för tidigt för sånt snack.

Andra dejten!

Ha på dig kostym! hyr en hästvagn och gå krossa rutan till floristen sen så tar du alla blommor med färg på.

oj de var när du skulle fria men skitsamma går det så går det right?

Frågan om ni skall eller ikke skall vara från samma land eller ska ha samma religon?

För mig kan du få tro på att 5 myror är fler än 6 elefanter(nej jag sa ej fel)

Hudfärg? så länge ja kan se dig ha vilken jävla färg du vill.

Utseendet? är du ej het som fan kan du dra åt fan....

nej skoja men är du ful som stryk så nej tyvärr min tjej måste va het kan ej klara av de annars.

Nä men kan hon acceptera att när Chelsea spelar och hon låter mig nujta av runt 60 matcher om året med dom plus när det är jämt år åka på EM och VM så kommer jag aldrig vara otrogen.

Fast så klart så ska det vara så jävla svårt att hitta min soulmate!!!!!!!!!!

Men nu har jag hittat han!

David Luiz <3

Är ej homosexuell förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar