torsdag 10 mars 2011

Torsdag?

God dag.

Tror inte det är många som har missat min inbjudan till mitt partaj?

jag va inte full eller drogad! bara utvilad och hade ätit nutella.........

Det var kvinnodagen för några mändagar sen!

Vill bara säga grattis till er, ni är mina favoriter på denna planet!
                                                         "kishe"

Tycker alla kvinnor ska undvika FB när det är fotbollsmatcher.....

Snacka med en fotbollsspelare från England och sa till han att ni tjänar för mkt pengar!

Han tyckte tvärtom!

Han: du jobbar varannan helg right?

Jag: stämmer bra det.

Han: du får OB eller hur?

Jag: aaa afan

Han: jag jobbar varje helg! och jag får ingen jävla OB!

Jag: vill du ha en jävla smäll din långe robotliknande Gamjävel, ska du jämföra din månadslön mot min 10 årslön.

Han: vi sa att inte kalla varann för fula ord och att du absolut inte skulle säga något som kunde avslöja min täckmantel!!

Jag: jaha vem fan bryr sig era jävla idioter kommer hit och säger att ni vill ha OB på era helger din jävla långliknande pinocchiojävel.

Han: duuu fuckoff vi är klara med denna intervjun.

Hmmmmmm jaoo det är drf jag inte längre jobbar som journalist, dom fick mig svära att inte säga vad kommer att hända om 2 veckor.... men de sa inget om att skriva ner det ha ha ha!

Alla fotbollsspelare ska strejka för att få OB på helgerna!

nä nu ska jag kolla på reprisen från igår.


1 kommentar:

  1. Hej ja e en ny läsare på din sida, så ja missat de viktigaste informationen..Förutom att du träffade din Vd/chef träffar du nån annan eller du e singel? och din ålder e oså interessant?.. keep writting like u do.
    Peace /D.

    SvaraRadera