onsdag 16 mars 2011

To do in Alanya 2011!

Tjena...

Har hittat perfekta resan till sommaren tänker inte berätta vilket hotell för de var bara några få platser kvar!

6500 för 2 veckor inc frukost är en jävla bra deal tycker jag!

Så här kommer en do to list for alanya 2011!

* Dricka minst 100 öl per skalle ( visst det är inte så mycket men lär dricka mycket Raki)

* Vakna till ett ansikte som inte har skägg på.

* Bada naken

* Dricka jävla mycket sen sjunga suryoyo! ( risken är hög att vi kmr bli nerslagna)

* Hade blivit kul att bli häktad men får se om vi orkar med det....

* Göra det omöjliga! hitta ett klädesplagg som är äkta!

* Lära mig simma!

* Slå mano på pingis.

Har jag ej gjort detta får jag ej komma hem igen!

Min nya video kommer vara lik, my super sweet 16!

1 kommentar: