måndag 21 mars 2011

Zlatan.

Hallå jag tror alla vet att jag känner Zlatan nu va?

Ni vill säkert veta allt han sa och vad jag fråga han?

ja synd för de får ni inte...

var bara mellan oss män!

Nej men vi spelar fifa just nu, rolig den killen han spelar med milan och jag spelar med Chelsea.

Han missa nyss ett friläge med milans nr 11 och sa: din mammas F***A hur kan du missa sånt läge...

Sen så byte vi lag jag va milan jag missa ett läge med samma spelare och sa: din jävla idiot det är svårare att missa än att göra
mål där.

Han blev sur för han insåg att det var han som hade nr 11....

haha nej men skoja bror. (han fick min adress på min blogg)

Blev svag i benen så fort jag fick se han, tror jag är kär.

Frågade han om en tjänst med!

Jag: en tjänst bara mannen?

Zlatan: ja bror?

Jag: gå spela i Chelsea!!!!

Zlatan: ja absolut jag ska nu.... nej men dom ger inga pengar.

Jag: jag har 700 på mig?

Sen fråga han om vi kunde ta ett foto, jag kunde ej tacka nej till han.

Sen så ville jag att han skulle kladda på min finfina tröja!

Innan han skrev så fråga han:

Zlatan: är du säker nu?

Jag: vilken e du säker? SKRIIIIV jag kmr aldrig tvätta den igen, jag ska ha den på vägen...

Så är det någon som vill köpa den? 2000:- eller högsta bud! köpte faktiskt tröjan för 800!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar