måndag 28 februari 2011

God tisdag.

God mörgen!

Har ej fått sova än, ett par idioter ville in till malmö klockan 01.30!

Ifall ni undrar vad som är öppet vid den tiden på en måndag? perfekt huvudträning för er!

Känner ni lukten? våren håller på komma in!

Har bestämd mig att jag ska bli en gentleman.

jag och emanuel har bestämd oss för turkiet i sommar men staden är inte helt 100 än, varför kollar vi bara rum med dubbelsängar för?

Ajdin vill till London baby! nu om 1 månad för att fira hans kalas! så alla är bjudna!

En helg i London med en massa appelmartinis för Emanuel och en massa pina colada för moa, ajdin sån tråkig jävel, he just wants a beer.

Börjar bli kär i Aniston igen :/ sist gick det ej så bra för oss, vi bråka om att hon va otrogen, men hon sa nej det har jag ej varit och jag sa jag har videobevis att du kysser flera killar din slyna!

 Så ljug inte!

Fast hon sa jag har en logisk förklaring men jag vakna istället för skulle gå och träna på gymet! (äta resten av pizzan innan granit vaknar)

Ajdin ska sälja sin bil, någon sugen? 160 000 och den är din direkt!

Tyvärr mer information får du när du har överfört cashen till mitt konto.

nu ska jag kolla på film och försöka ta en superduperpowernap!

Har du något du vill sälja? vill du lägga en annons här ----> ?

För endast 5 000:- så får du lägga precis vad du vill!  Just nu har vi kampanj! hela 500 kronor billigare! när du ringer in och anger koden: astrit sexie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar