tisdag 5 april 2011

Chelsea - man united

OM 24 timmar kan jag vara väldigt glad eller väldigt sur?

så fort jag tänker på Chelsea-domarn-CL skakar jag.

Kan det beror på att vi har otur? eller?

Drogba som skall slå den sista straffen får rött kort för? ja precis ingen minns för det var så jävla dumt(klart jag minns varför) och världens bästa mittback snubblar i regnet och drar den i stolpen!

Året efter! vad såg ut att vara en favorit i repris.... så klart inte. de året fick man ta visst med händerna på straffområdet.

Last year? Ja vi säger straffar där med.

Ödet att vi får man utd i kvarten? ödet att vi skall möta dom 4 ggr på 2-3 månader? or is it karma?

Magkänslan säger att vi kommer att slå ut dom, hjärtat tror alltid på Chelsea men. alltid ett jävla men!

Jag drömde att Chelsea vann CL mot Real madrid. och lyssnar man på tanternas snack så betyder det man drömmer! det blir tvärtom.

jag svettas bara att skriva detta tänk då imorgon under matchen?

Vad jag hoppas på är att Torres vaknar och gör 2 mål sen att Terry betalar tillbaks med en stolpe in nik!

Går det? kan Schalke så kan Chelsea!



que sera sera whatever will be will be we're going to wembley que sera sera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar