fredag 14 januari 2011

många åsikter.

hallå allesammans!

det är lörda morgon och jag är inte på mitt bästa nyktra sida direkt.

Har tagit en massa birs och ett gäng med bacardi&sprite drinkar med min bror André.

André är en sån typ som inte säger baba till sin pappa utan han säger Far.

Zlatans fjälla vann en tävling! den heter Sveriges bäst klädda kvinna! jo hallå ja?

jag som är halva hennes ålder har tillbringat mer tid i Sverige än vad hon har hela livet och hon ska vinna ett sådant pris?

ska fan skapa en tävling!

Världens mest mörkaste människa! och sen ge priset till Darren Fletcher!

Ni som inte vet vem han är? jo det är en fotbollspelare som får vit se svart ut, så vit är killen.

Träffa på Anki på Sir Henrys. hon tyckte min blogg var så bra och att hon tycker min humor är så rolig. så tack så mycket Anki.

Träffa på en annan brud med! riktig snygg en, hon kände igen mig och  hon fråga om jag skulle hit imorgon igen!  jaoo kaaaanske.

Kanske ska släppa ut en bok hur man mixar till drinkar! är en riktig grym basterd på det.

Måste säga att unga mammor som i min ålder? det borde vara förbjudet att dom ska ha Facebook,

Så fort deras unge får en tand,tappar ett hårstrå,lärt sig krypa,blir sjuka,ätit,sovit??????????

Hoppas jag inte träffar på en av dem i stan.

Heeeeej astrit!!!!

heeej duu.

Det här e min lilla påg:D

Jo tack jag vet när han fick sin första tand,hur mycket han har sovit idag och jag vet även att han är förkyld så  håll han borta ifrån mig!

sååååå det vill jag helst undvika förresten tjejer jag älskar barn kan knappt vänta och stadga mig och skaffa familj.

läst så jävla mycket om Let`s Dance! har inte börjat kolla på det än meeeeeeeeeeeen ska skriva ett brev till dom.

Hallihallå tv4! asså era program är ju så jävla roliga.....ironi... men piffa upp skiten nu för fan.

Kör en Remix! Typ jimmie åkesson med Laserturken! låt dom köra en sväng bugg.

Vi ska visst få in en 200 sedel!

Ser jag inte Astrid Lindgren på den lappen så ska jag aldrig i mitt liv äga en 200 lapp.

Abba? ja låter mer som en jävla fiskmärke en band.

Alfred Nobel? han kan vara på miljonsedeln,

Björn borg??? jag har hans namn runt min midja just nu så fan heller.

Zlatan? jo hallå ja typ Ztick med dig.

Prinsen Daniel? Räcker det inte att huvet fick tjejen och att våra skattepengar betalar får hans björnborg kalsonger?

Ja resten vet jag ej som var med som nominerade.

 Oprah har gått up 12 kilo? oooo jag har gått ner 4! så de va fan mer kul att läsa tror jag.

Tycker har vart för mycket negativ nu så dags att bli positiv!

ja imorgon då.

Sovdags.

1 kommentar:

  1. Håller med till fullo om det med unga tjejer och FB. Man blir så jävla trött!

    SvaraRadera