söndag 16 januari 2011

En tanke.

God morgon.

Detta inlägg kommer inte vara som de andra så varnar er redan nu!

Har tagit ett beslut att jag ska vara lite mer känslosam.

Så har ni tänkt på att det är nytt år?

Kom in i mitt huve idag.

Att varje år så händer det några fina tillfällen där man är så lycklig!

Sen vissa andra där man tycker att detta är den värsta dagen i mitt liv.

Så jag vet hur jag ska undvika dom negativa dagarna!

Jag har haft äran att få byta saliv med många vackra flickor, och några få mindre vackra, ni vet alkohol gör till och med Henrik Dorsin snygg.

Sedan efter ett tag har det inte gått så bra, vilket brukar vara mitt fel men inte alltid, eller fan det är aldrig mitt fel! (tanten från jobbet kanske läser detta så får ej vara för ärlig)

Så det jag vill komma fram till är att jag ska endast dejta max 2 tjejer 2011! förhoppningsviss blir det bara 1 men man vet aldrig.

Så är det Juli månad och jag har redan haft 2 förhållande. då är mitt straff att inte dejta tills det blir 2012!

Eller kanske ett undantag när det ska firas semester 2 veckor i Alanya eller kanske får med mig en fjälla ditt!

2 veckor! all inc! 24/7 umgänge med Astrit! kan det bli bättre?

visst ja emanuel ska också med.

nä nu kallar min gode vän Dexter på mig.

förresten "en god morgon är när man får ligga kvar i sägen så därför säger jag bara morgon"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar