fredag 21 januari 2011

En vampyrs blogg.

God helg

Precis landat hem från jobbet och ska ta mig en sovlur.

Vi har skaffat vindskydd vid luckan på jobbet, så runt luckan är det glasvägar som jag putsar riktigt jävla bra så
man inte tror det är någon glas alls!

Skit kul i går gick en arab in i vägen  hahaha idag en polack tror jag.

Har för övrigt inte sätt solen på 245 timmar men det väll inte ni heller ha ha.

Tänkte på att jag fyller 22 om 4 månader så var fan tog året mellan 20-21 vägen? har inga minne från de året.

Måste vara så ni gamlingar känner varje dag som går. Synd om er.

Vet hur jag ska bli rik förresten jag ska öppna en donutkedja! Alla mina butiker skall stå rakt emot polisstationer. Så pengarna kommer bara rulla in och får jag ett inbrott så vet jag vem det är.

Känns som att världen har förbjudit fotboll? inte sett en match på hur länge som helst bara någon jävla handboll som visas just nu.

Hoppas Sverige tar det förresten.

Nä nu börjar det ljusa till och jag tål ej sol. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar