tisdag 8 februari 2011

Hej igen

heeeeeeeeeeeeeeej

Har flyttat nu och snart är alla bitar på plats. Fick precis internet så det är drf jag inte har bloggat så mkt på sistonde.

Skall jobba natt om 105 minuter, min sista natt sen är jag ledig en hel vecka!

Köpte precis ett Com hem tv-modul så jag har alla flashiga kanaler.

Varför ska det vara så jävla svååååååååååååårt? vf inte bara sätta i kortjävlen sen puuuuf nu funkar det?

Men istället hålla på i en evighet tills man får rätt på de, har fortfarande inte fått in mina jävla kanaler.

Så fort nätet kom så säger min mor att jag ska logga in på hennes msn!

Jag säger lilla tant om du ej vet hur man loggar in så ska du inte ha msn.

när jag sa den kommentaren så trodde jag att jag hade henne i schack?

Helvete heller.

Lilla gubben du vet inte hur en tvättmaskin fungerar varför har du då kläder?

Inte illa nog att hon har mig vid Schackmatt utan det är en sån diss så jag aldrig ska spela Schack i hela mitt liv mer..... "fan också"


Hörde att Egypten ska bygga en ny Pyramid? till en konstig typ som heter Hosni Mubarak.

Tyckte de blåste lite igår?

Minns ni vid 10 årsåldern? när man va på kalas, fan vilka roliga lekar med gjorde då, ska ha sånt kalas när jag fyller 22, ni kommer ej få några vykort,sms eller ett telefonsamtal för en inbjudan, jag ska göra en video!

Sen tagga alla ni som är inbjudna till mitt kalas, fan ta dom som taggar sig själva.

Hoppas ingen snor min idé nu och gör det den jävla videon och blir rik som en idiot som väljer rätt trisslott.

nä nu måste jag dra ciao

1 kommentar:

  1. "Lilla gubben du vet inte hur en tvättmaskin fungerar varför har du då kläder?" hahah klockren mamma! :D

    SvaraRadera