måndag 11 april 2011

roliga stuffs...

Godkväll

Är lite uttråkad så ska vara lite tröttrolig... eller försöka iallafall.

Typ alltid när man ser en neger oj menar svart people sola? de e skitkul.

Tror ja kmr köra mkt svartskämt så vi gör en SP=svart person

När en SP tar på sig linser och simsalabim en SP som har blåa ögon, hur många tror på de?

nä nu så ska vi ej vara rasistiska här.

jag sa till mig själv att jag ska gå ner 9 kilo innan semestern! jag har nu gått upp 2 istället....

Har sagt de innan men jag säger det igen! världens bästa citat!

Alla skriver en bok hur de gick ner 20 kilo, jag ska skriva en hur jag gick upp 20.

Kört blindate på msn? skitkul.

kollar på 2andhalfmen ska nog fortsätta med det.

BTW behöver lokal till min partaaayyyy! annars får jag ha den här hemma och då lär det inte bli så många pers tyvärr:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar