tisdag 26 april 2011

hittat kärleken igen.

Som alla vet så var jag alltid top 15 när jag spela en fotbollsmatch MEN sett mig som Coach?

Fy fan Wormo Blag får passa sig hörde att BK Fram var sugna på mig!

( värsta rivalerna)

Men kan aldrig svika wormo är en trogen Wormolit! skall ta dom till Div 5 sen ska jag sluta träna dom och gå till  Högre makter.

Hur är det med er annars? bra? okej kul...

Alltid kul att se araber snacka med varandra? Dom skriker på varandra och ger dödensblick till varandra, sen så frågar mahmoud vad va det om?
Idioten vet inte vilken mjölk han ska köpa, jag säger till han köp den gula men han köper alltid den blåa,

okeeeeeeeeeeeej roliga typer...

alltid kul när man kör drive in på MCD och beställer och säger sen att man ska ta med maten.

All fler typer börjar twittra nu? e dom hel twisted i huvet eller?

en polis ville leka rolig på jobbet och sa vad är skillnad på en alban och en tjuv?

Jag sa jag vet inte? tjuven snor inte från sina kompisar.... jätte kul skratta faktiskt haha

sen kontra jag med : vad är skillnaden på en snut och en gris?

Snuten sa vet inte? jag sa: finns ingen skillnad.

vi kan säga att han inte hade någon humor så jag bloggar från min iphone här inne i häktet...

sitter en kille här och säger släpp ut mig jag är oskyldig......

Har ett fan som är galen i min blogg, hon vill att jag skriver varje dag, jag säger du jag har ett liv förutom att läsa någons blogg,

Älskar alla mina bloggläsare BTW

Puss och sånt.

just de rubriken menar jag med att jag har hittat fotbollen igen som gör att jag känner mig hel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar