torsdag 14 april 2011



Hallå! jobbet kallar på mig, så får snabba mig lite här.

Mamma hitta mitt snus på golvet i köket och hon ville spöa mig, men jag sa hallååååå det är granits snus(min adopterade bror heter så) ser du inte att han har skrivit sitt namn på den?

Mamma: JASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så granit snusar???????????

Tog lite tid innan hon förstod att det är själva märket som heter granit, så det var några tuffa minuter för granit!

Nä jag skoja, vågar ej säga att granit snusar, men om jag typ råkar lägga datan i vardagsrummet med datan påslagen med min blogg uppe?

Har en kille som skriver varje dag på sin FB att han har simmat idag? antagligen simmar han för att det är bra träning eller så har han precis lärt sig.

Måste lära mig simma innan sommaren kommer.

Har så mkt att skriva om men hinner tyvärr inte.

tack och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar