onsdag 23 februari 2011

dejt?

Fick ett underligt sms idag av Emanuel, som är min vice chef, först ringde han och undra vad jag gjorde, jag sa inte så mkt kom till mig!

Sen så skickar han:

e du klar, ska bjuda dig på restaurang!


och jag skrev ska bara fixa till mig?

så klädde på mig, tog min finaste parfym.

Sätter mig i bilen och han tar mig till en finfin romantisk ställe! (Mc Donald)

Sen så spela vi lite fotboll sen skulle vi duscha och det finns typ 5 duschar i omklänigsrummen och vi tar dem 2 längst in i kanten? och han hade glömt sin schampo så han tog min, och gav absolut ingen kommentar till att flaskan va rosa?

Nu så är vi i mitt rum och han ligger i min säng? fan går inte killen hem för?

Han kanske ska ge mig löneförhöjning? :D:D:D

Har en het tjej några väggar ifrån mig förresten hon är min stalker.

Har hittat mig ett rätt yrke! jag ska vara expert till Champions League ska peta han tönten som sitter åt sidan och tror han kan något tack vare han har sin jävla data.

Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, Emanuel sa nyss kom och känn på min mage den bubblar konstigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar